Lokalizacje

Prace rozpoczną się tego lata w drugiej fazie ogromnego projektu łączącego drogi międzystanowe 294 i 57, zgodnie z Illinois Tollway. Budowa obejmie budowę czterech ramp, a także odtworzenie mediany wzdłuż części I-57, a także poszerzenie odcinka międzypaństwowego, zgodnie z Tollway. Tollway zorganizuje otwarty dom, aby zapewnić informacje na temat następnej fazy od 4 do 19:00 25 czerwca w biurze Departamentu Bezpieczeństwa Stanu Illinois przy 16845 S. Halsted St., Harvey. Początkowa faza prac, otwarta dla ruchu w październiku 2014 r., Częściowo rozwiązała problem, z którym urzędnicy zmagali się od lat. Tam, gdzie dwa międzystanowe skrzyżowania w pobliżu Harvey, Markham i Posen były jedną z dwóch lokalizacji w kraju, gdzie dwie autostrady międzystanowe spotykają się bez połączenia. Aby dostać się z jednej autostrady na drugą, samochody i ciężarówki zazwyczaj korzystają z autostrady międzystanowej 80 lub 159. przez Markham. Początkowa faza, która otworzyła się dla ruchu, obejmuje rampy łączące południową autostradę 294 / Trójstanową z południowym I-57 i północnym I-57 z północnym I-294. Zakończono również rampy od południowego Trójmiasta do 147. Ulicy oraz od 147. do północno-zachodnich pasów Trójmiasta. Druga faza obejmie budowę ramp łączących południe I-57 z północnym I-294 i łączących północ I-294 z północą I-57. Prace prowadzone w tym roku obejmują poszerzenie i przebudowę środkowej I-57 na północ od Trójmiasta i budowę części rampy od północy 294 do północy 57, zgodnie z Tollway. Zgodnie z Tollway budowa dodatkowych ramp i poszerzenie odcinka I-57 ma zostać zakończona do końca 2022 roku. Obie fazy projektu miały kosztować 719 mln USD. Omawiany na poważnie od początku lat 90. projekt wymiany był utrudniony z powodu braku funduszy. Budowa węzła rozpoczęła się wiosną 2012 r., A prace wstępne obejmowały przebudowę mostu I-57 na Trójmieście i poszerzenie mostu Kedzie Avenue na I-57. Węzeł został reklamowany jako pomoc dla mieszkańców podmiejskich obszarów południowych w łatwiejszym dostępie do dużej koncentracji miejsc pracy w centrum Chicago, w pobliżu lotniska O’Hare i okolic Oak Brook. Społeczności w pobliżu węzła komunikacyjnego spodziewają się również, że pomoże to w promowaniu rozwoju centrów magazynowo-dystrybucyjnych i przebudowie istniejących terenów poprzemysłowych.

Lokalizacje

 

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *